Toolkit

Op deze pagina vindt u promotie- en informatiemateriaal en standaardteksten die u kunt gebruiken in eigen communicatiemiddelen, zoals op uw website, social media (#Girlsday2017), in uw persbericht naar de regionale media of in uw (interne) nieuwsbrief.

VHTO verzorgt de landelijke publiciteit rondom Girlsday en organiseert jaarlijks de officiële en feestelijke kick-off bij een bedrijf van alle activiteiten die in het kader van Girlsday in Nederland plaatsvinden.

Trailer Girlsday

Ter voorbereiding

Speciaal voor scholen en bedrijven heeft VHTO handleidingen ontwikkeld ter ondersteuning van de organisatie van Girlsday. 

Persbericht

Het onderstaande persbericht kunt u gebruiken als basis voor in uw (interne) nieuwsbrief of een eigen persbericht. 

Ter voorbereiding in de klas

Op de VHTO-beeldenbank 'Dit Doe Ik' (www.ditdoeik.nl) staan veel verhalen, foto's en filmpjes van vrouwen en mannen met een bèta-/technisch of ICT-beroep. De filmpjes zijn te gebruiken op het digibord maar meisjes kunnen natuurlijk ook zelf deze website bezoeken. Op de website van DigiVita (www.digivita.nl) kunnen meisjes zich oriënteren op de mogelijkheden van de ICT. 

Social media

Twitter mee met #Girlsday2017 en deel en volg alle activiteiten van Girlsday via www.twitter.com/vhtoamsterdam en www.facebook.com/girlsdaynederland

Meisjes kunnen hun mooiste Girlsday-foto delen op Instagram via #GramGirlsday of op de dag zelf via WhatsApp versturen naar 06-57972086!

 

 

Standaarddocumenten

De PowerPoints kunt u gebruiken in een presentatie voor de meisjes.