• Direct naar de navigatie
  • Direct naar de content
VHTO
Steun VHTO
  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn
Zoeken
  • Wat doet VHTO
    • In het onderwijs
      • Voor docenten in het basisonderwijs
      • Gender Scans
    • Voor bedrijven
    • Voor meisjes en ouders
  • Activiteiten
    • Beeldenbrekerspo
      • Beeldenbrekersgastlessen
      • Beeldenbrekersworkshops
      • Aanmelden
    • Dit doe ikVO
      • Dit Doe Ik Gastlessen
      • Aanmelden school
    • Girls’ Daypo/vo
      • Over Girls’ Day
      • Aanmelden school 2023
      • Aanmelden bedrijf 2023
      • Toolkit
      • FAQs
      • Girls’ Day in English
    • DigiVitapo/vo
      • Over DigiVita
      • DigiVita Code Events
      • DigiVita Zomerkamp 2021
      • Workshadowing in ICT
      • Leer programmeren
      • Filmpjes
    • Computer Science Certificatevo
      • Over Computer Science Certificate
      • Lesmateriaal
      • Genderinclusief programmeren
      • Ervaringen leerlingen
      • Ervaringen leraren en experts
      • Gastlessen door rolmodellen & extra activiteiten
    • Design (Y)our Futurevo/mbo
      • Over Design (Y)our Future
      • Foto's
      • Nieuws
      • Design (Y)our Future Events
      • Inspiratie voor mbo-scholen
      • Ouders/verzorgers
    • Meer meisjes in mbo Techniekmbo
      • Over meisjes in MBO TechniekMBO
    • Spiegelbeeld
      • Over Spiegelbeeld
      • Aanmeldformulier Spiegelbeeld
    • Archief
      • Meet Women Start UPVO/HO
      • Smart City Challenges for Girlspo
      • DeepDivers.aipo
      • DigiLeerKrachtpo
      • Talentenkijkerpo
      • Vet Technisch Zomerkampvo
      • Let’s close the Digital Gender Gap
  • Kennis
    • Cijfers
      • Cijfers vmbo
      • Cijfers havo/vwo
      • Cijfers mbo
      • Cijfers hbo
      • Cijfers wo
      • Cijfers internationaal
      • Cijfers arbeidsmarkt
    • Onderzoek
      • De 10 inzichten in gender en STEM
      • Attitudemeting W&T
      • Vroege stereotypering
      • Rapport Trendanalyse
      • 6 oorzaken voor weinig meisjes en vrouwen in STEM
    • Publicaties VHTO
      • Voorlichtingsmateriaal
      • Whitepaper: Vrouwen in bèta, techniek en IT, hoe behoud je ze als organisatie?
      • De juiste keuze wat kunt u doen?
      • Girlsday Magazine
      • De 10 inzichten in gender en STEM
    • Internationale samenwerking
    • Network Gender & STEM
      • About
      • Members
      • Conference 2022
      • Past Conferences
      • Research
      • Contact
  • Nieuws
    • Laatste nieuws
    • Alle artikelen
    • Nieuwsbrief
      • Aanmelden nieuwsbrief
      • Afmelden nieuwsbrief
    • Agenda
      • Archief
  • Over VHTO
    • Missie en visie
    • Medewerkers
      • Sahar Yadegari
      • Floor Vink
      • Marije Kauffman
      • Rahel de Vriend
      • Rian van Heur
      • Ruby Broekman
      • Tess Schoneveld
      • Anke ter Huurne
      • Anna de Been
      • Marlieke Blankendaal
      • Rosie Zheng
      • Vivien van Veldhuizen
    • Bestuur en raad van toezicht
      • Sahar Yadegari
      • Dr. Astrid Zuurbier
      • Iris Berkhout MA
      • Dr. Robert van der Drift
      • Louise Out van Staveren BBA
    • Leading Ladies
      • Victoria Bunyard MSc.
      • Prof. dr. Vanessa Evers
      • Kristel Groenenboom MSc
      • Prof. dr. Lynda Hardman
      • Prof. dr. Patricia Lago
      • Drs. Jannie Minnema
      • Prof. ir. Elphi Nelissen
      • Petra Oldengarm MSc
      • Ing. Mirjam van Olst
      • Drs. Marleen Verhaag
      • Drs. ir. Mirjam Verhoeven
    • Werken bij VHTO
    • Werk.en.de Toekomst
      • Publicaties
      • Over Werk.en.de Toekomst
    • Steun VHTO
  • Contact
  • English
    • About VHTO
      • Mission and Vision
      • Current situation in the Netherlands
    • Activities and Projects
      • Girls and women in IT: DigiVita
      • Gender Scan
      • Mentoring Circles™ and transition to the labor market
      • Projects in secondary education
      • Girlsday
      • Role model database: Mirror Image
      • Image and video database: This is what I do in STEM
    • International Networks
    • Research, facts & figures

U bent hier

  1. Home
  2. Over VHTO
  3. Medewerkers
  • Missie en visie
  • Medewerkers
    • Sahar Yadegari
    • Floor Vink
    • Marije Kauffman
    • Rahel de Vriend
    • Rian van Heur
    • Ruby Broekman
    • Tess Schoneveld
    • Anke ter Huurne
    • Anna de Been
    • Marlieke Blankendaal
    • Rosie Zheng
    • Vivien van Veldhuizen
  • Bestuur en raad van toezicht
  • Leading Ladies
  • Werken bij VHTO
  • Werk.en.de Toekomst
  • Steun VHTO

Medewerkers

Sahar Yadegari

Directeur-bestuurder

Floor Vink

Projectmanager

Marije Kauffman

Bedrijfsvoering

Rahel de Vriend

Senior projectmanager

Rian van Heur

Communicatieadviseur

Ruby Broekman

Projectcoördinator

Tess Schoneveld

Projectmanager

Anke ter Huurne

Projectassistent

Anna de Been

Projectassistent

Marlieke Blankendaal

Projectassistent

Rosie Zheng

Projectassistent

Vivien van Veldhuizen

Projectassistent
  • Twitter
  • Facebook
  • LinkedIn
  • E-mail
  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn
  • Disclaimer
  • Privacyverklaring
  • Sitemap
© 2022 VHTO. Alle rechten voorbehouden.
URL: https://www.vhto.nl/over-vhto/medewerkers/
  • Wat doet VHTO
    • In het onderwijs
      • Voor docenten in het basisonderwijs
      • Gender Scans
    • Voor bedrijven
    • Voor meisjes en ouders
  • Activiteiten
    • Beeldenbrekers
      • Beeldenbrekersgastlessen
      • Beeldenbrekersworkshops
      • Aanmelden
    • Dit doe ik
      • Dit Doe Ik Gastlessen
      • Aanmelden school
    • Girls’ Day
      • Over Girls’ Day
        • Girls' Day 2022
          • Girls' Day 2022 in beeld
          • Girls' Day: Bedrijfsbezoeken in beeld
          • Girls' Day 2022 in de media
          • Deelnemers 2022
        • Girls' Day 2021
          • Girls' Day 2021 in de media
          • Girls' Day: Online bedrijfsbezoeken in beeld
          • Escape Room van Suzanne
          • Girls' Day voor dochters medewerkers Alliander
      • Aanmelden school Girls' Day 2023
      • Aanmelden bedrijf 2023
      • Toolkit
      • FAQs
      • Girls’ Day in English
    • DigiVita
      • Over DigiVita
      • DigiVita Code Events
        • Wat is een DigiVita Code Event?
        • Ik blijf op de hoogte!
      • Programmeerkamp voor meisjes
        • Foto's DigiVita Zomerkamp 2021
      • Workshadowing in ICT
        • Aanmeldformulier meisjes
        • Aanmeldformulier scholen
        • Aanmeldformulier bedrijven
      • Leer programmeren
        • Makey Makey
      • Filmpjes
        • Vanessa, Hoogleraar Sociale Robotica
        • Lisanne, Adviseur Apps en Devices
        • Annemarie, System Sales Engineer
        • Monica, Virtual Systems Engineer
        • Rifca, Interaction designer
        • Nathalie, Testmanager
    • Computer Science Certificate
      • Over Computer Science Certificate
      • Lesmateriaal
        • Module 1: Nederlands
        • Module 2: Kunst
        • Module 3: Geschiedenis
      • Genderinclusief programmeren
      • Ervaringen leerlingen
      • Ervaringen leraren en experts
      • Gastlessen door rolmodellen & extra activiteiten
        • Gastlessen door rolmodellen
        • Events voor meisjes & buddies
        • Speeddates & workshadowing
    • Design (Y)our Future
      • Over Design (Y)our Future
      • Foto's
      • Nieuws
      • Design (Y)our Future Events
      • Inspiratie voor mbo-scholen
      • Ouders/verzorgers
    • Meer meisjes in mbo Techniek
      • Over meisjes in MBO Techniek
        • Stuurgroep en ambassadeursnetwerk
        • Foto's 'Meer meisjes in mbo Techniek'
          • Inloggen
        • Beter Behouden
          • Voorbereiding
          • Lesgeven
          • Studievoortgang bewaken
          • Keuzebegeleiding
          • Stagebegeleiding
          • Beroepsoriëntatie
        • Kennisconferentie ‘Meer meisjes in mbo Techniek’
          • Terugblik kennisconferentie 'meer meisjes in mbo Techniek'
          • Foto's Kennisconferentie
    • Spiegelbeeld
      • Over Spiegelbeeld
        • Veelgestelde vragen
      • Aanmeldformulier Spiegelbeeld
    • Archief
      • Meet Women Start UP
        • Over Meet Women Start UP
        • Meet Ups voor meisjes en studentes
          • Fotoverslag Meet Up Metis Montessori
        • Meet vrouwelijke Tech-ondernemers in beeld
      • Smart City Challenges for Girls
      • DeepDivers.ai
        • Over DeepDivers.ai
        • Workshops voor meisjes
          • Foto's Lancering DeepDivers.ai
        • Mentoring Circles AI
        • Over Qualcomm
      • DigiLeerKracht
        • Over DigiLeerKracht
        • Ervaringen DigiLeerKracht
        • Foto's en Facts
        • Ontwikkelgroep
        • Aanmelden DigiLeerKracht
        • Oefenmateriaal en links
        • Lancering DigiLeerKracht
      • Talentenkijker
        • Over Talentenkijker
        • Inhoud van de lessenserie
          • Beschrijving van de lessenserie
          • Bezoek beroepsbeoefenaar
          • Instructiefilm Talentenkijker
          • Ouderbetrokkenheid
          • Bedrijfsbezoek
        • Praktische opdracht (les 5) in de lessenserie
        • Informatie voor beroepsbeoefenaars
        • Talentenkijker digitaal
          • Inhoud Talentenkijkermap PDF
      • Vet Technisch Zomerkamp
        • Foto's
          • Dag 1
          • Dag 2
          • Dag 3
          • Dag 4
          • Dag 5
      • Let’s close the Digital Gender Gap
        • Toolbox
        • Foto's
        • Conference information in English
  • Kennis
    • Cijfers
      • Cijfers vmbo
      • Cijfers havo/vwo
      • Cijfers mbo
      • Cijfers hbo
      • Cijfers wo
      • Cijfers internationaal
      • Cijfers arbeidsmarkt
    • Onderzoek
      • De 10 inzichten in gender en STEM
      • Attitudemeting W&T
      • Vroege stereotypering
      • Rapport Trendanalyse
      • 6 oorzaken voor weinig meisjes en vrouwen in STEM
    • Publicaties VHTO
      • Voorlichtingsmateriaal
      • Behouden van vrouwen in bèta, techniek en IT
      • De juiste keuze wat kunt u doen?
      • Girlsday Magazine
      • De 10 inzichten in gender en STEM
    • Internationale samenwerking
    • Network Gender & STEM
      • About
        • Patron
        • Initiators
      • Members
      • Conference 2022
        • Keynote Speakers 2022
        • Call for proposals
      • Past Conferences
        • Conference 2020/2021
          • Keynote Speakers 2020/2021
          • Feature Panelists 2020/2021
        • Conference 2018
          • Keynotes Speakers 2018
        • Conference 2016
          • Keynotes Speakers 2016
        • Conference 2014
          • Keynotes Speakers 2014
        • Conference 2012
          • Keynotes Speakers 2012
      • Research
      • Contact
  • Nieuws
    • Laatste nieuws
    • Alle artikelen
    • Nieuwsbrief
      • Aanmelden nieuwsbrief
      • Afmelden nieuwsbrief
    • Agenda
      • Archief
  • Over VHTO
    • Missie en visie
    • Medewerkers
      • Sahar Yadegari
      • Floor Vink
      • Marije Kauffman
      • Rahel de Vriend
      • Rian van Heur
      • Ruby Broekman
      • Tess Schoneveld
      • Anke ter Huurne
      • Anna de Been
      • Marlieke Blankendaal
      • Rosie Zheng
      • Vivien van Veldhuizen
    • Bestuur en raad van toezicht
      • Sahar Yadegari
      • Dr. Astrid Zuurbier
      • Iris Berkhout MA
      • Dr. Robert van der Drift
      • Louise Out van Staveren BBA
    • Leading Ladies
      • Victoria Bunyard MSc.
      • Prof. dr. Vanessa Evers
      • Kristel Groenenboom MSc
      • Prof. dr. Lynda Hardman
      • Prof. dr. Patricia Lago
      • Drs. Jannie Minnema
      • Prof. ir. Elphi Nelissen
      • Petra Oldengarm MSc
      • Ing. Mirjam van Olst
      • Drs. Marleen Verhaag
      • Drs. ir. Mirjam Verhoeven
    • Werken bij VHTO
    • Werk.en.de Toekomst
      • Publicaties
      • Over Werk.en.de Toekomst
    • Steun VHTO
  • Contact
  • English
    • About VHTO
      • Mission and Vision
      • Current situation in the Netherlands
    • Activities and Projects
      • Girls and women in IT: DigiVita
      • Gender Scan
      • Mentoring Circles™ and transition to the labor market
      • Projects in secondary education
      • Girlsday
      • Role model database: Mirror Image
      • Image and video database: This is what I do in STEM
    • International Networks
    • Research, facts & figures