• Direct naar de navigatie
  • Direct naar de content
VHTO
Steun VHTO
  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn
Zoeken
  • Wat doet VHTO
    • In het onderwijs
      • Voor docenten in het basisonderwijs
      • Gender Scans
    • Voor bedrijven
    • Voor meisjes en ouders
  • Activiteiten
    • Beeldenbrekerspo
      • Beeldenbrekersgastlessen
      • Beeldenbrekersworkshops
      • Aanmelden
    • Dit doe ikVO
      • Dit Doe Ik Gastlessen
      • Aanmelden school
    • Girls’ Daypo/vo
      • Over Girls’ Day
      • Aanmelden school 2023
      • Aanmelden bedrijf 2023
      • Toolkit
      • FAQs
      • Girls’ Day in English
    • DigiVitapo/vo
      • Over DigiVita
      • DigiVita Code Events
      • DigiVita Zomerkamp 2021
      • Workshadowing in ICT
      • Leer programmeren
      • Filmpjes
    • Computer Science Certificatevo
      • Over Computer Science Certificate
      • Lesmateriaal
      • Genderinclusief programmeren
      • Ervaringen leerlingen
      • Ervaringen leraren en experts
      • Gastlessen door rolmodellen & extra activiteiten
    • Design (Y)our Futurevo/mbo
      • Over Design (Y)our Future
      • Foto's
      • Nieuws
      • Design (Y)our Future Events
      • Inspiratie voor mbo-scholen
      • Ouders/verzorgers
    • Meer meisjes in mbo Techniekmbo
      • Over meisjes in MBO TechniekMBO
    • Spiegelbeeld
      • Over Spiegelbeeld
      • Aanmeldformulier Spiegelbeeld
    • Archief
      • Meet Women Start UPVO/HO
      • Smart City Challenges for Girlspo
      • DeepDivers.aipo
      • DigiLeerKrachtpo
      • Talentenkijkerpo
      • Vet Technisch Zomerkampvo
      • Let’s close the Digital Gender Gap
  • Kennis
    • Cijfers
      • Cijfers vmbo
      • Cijfers havo/vwo
      • Cijfers mbo
      • Cijfers hbo
      • Cijfers wo
      • Cijfers internationaal
      • Cijfers arbeidsmarkt
    • Onderzoek
      • De 10 inzichten in gender en STEM
      • Attitudemeting W&T
      • Vroege stereotypering
      • Rapport Trendanalyse
      • 6 oorzaken voor weinig meisjes en vrouwen in STEM
    • Publicaties VHTO
      • Voorlichtingsmateriaal
      • Whitepaper: Vrouwen in bèta, techniek en IT, hoe behoud je ze als organisatie?
      • De juiste keuze wat kunt u doen?
      • Girlsday Magazine
      • De 10 inzichten in gender en STEM
    • Internationale samenwerking
    • Network Gender & STEM
      • About
      • Members
      • Conference 2022
      • Past Conferences
      • Research
      • Contact
  • Nieuws
    • Laatste nieuws
    • Alle artikelen
    • Nieuwsbrief
      • Aanmelden nieuwsbrief
      • Afmelden nieuwsbrief
    • Agenda
      • Archief
  • Over VHTO
    • Missie en visie
    • Medewerkers
      • Sahar Yadegari
      • Floor Vink
      • Marije Kauffman
      • Rahel de Vriend
      • Rian van Heur
      • Ruby Broekman
      • Tess Schoneveld
      • Anke ter Huurne
      • Anna de Been
      • Marlieke Blankendaal
      • Rosie Zheng
      • Vivien van Veldhuizen
    • Bestuur en raad van toezicht
      • Sahar Yadegari
      • Dr. Astrid Zuurbier
      • Iris Berkhout MA
      • Dr. Robert van der Drift
      • Louise Out van Staveren BBA
    • Leading Ladies
      • Victoria Bunyard MSc.
      • Prof. dr. Vanessa Evers
      • Kristel Groenenboom MSc
      • Prof. dr. Lynda Hardman
      • Prof. dr. Patricia Lago
      • Drs. Jannie Minnema
      • Prof. ir. Elphi Nelissen
      • Petra Oldengarm MSc
      • Ing. Mirjam van Olst
      • Drs. Marleen Verhaag
      • Drs. ir. Mirjam Verhoeven
    • Werken bij VHTO
    • Werk.en.de Toekomst
      • Publicaties
      • Over Werk.en.de Toekomst
    • Steun VHTO
  • Contact
  • English
    • About VHTO
      • Mission and Vision
      • Current situation in the Netherlands
    • Activities and Projects
      • Girls and women in IT: DigiVita
      • Gender Scan
      • Mentoring Circles™ and transition to the labor market
      • Projects in secondary education
      • Girlsday
      • Role model database: Mirror Image
      • Image and video database: This is what I do in STEM
    • International Networks
    • Research, facts & figures

U bent hier

  1. Home
  2. Activiteiten
  3. DigiVita
  4. Workshadowing in ICT
  5. Aanmeldformulier meisjes
  6. Bedankt voor uw aanmelding
  • Over DigiVita
  • DigiVita Code Events
  • DigiVita Zomerkamp 2021
  • Workshadowing in ICT
    • Aanmeldformulier meisjes
    • Aanmeldformulier scholen
    • Aanmeldformulier bedrijven
  • Leer programmeren
  • Filmpjes

Bedankt voor je aanmelding

Je hebt je aangemeld voor Workschadowing in ICT.

VHTO neemt zo spoedig mogelijk contact met je op. Mocht je eerder vragen hebben, stuur dan een e-mail naar digivita@verwijder-dit.vhto.nl of bel met VHTO, 020 888 4220.

  • Twitter
  • Facebook
  • LinkedIn
  • E-mail

Laatste nieuws

  • 04 juli 2022
    Goed voorbeeld: Dell Technologies start pilot parttime werken in fulltimewerkende IT-sector
  • 04 juli 2022
    Goed voorbeeld: Dell Technologies start pilot parttime werken in fulltimewerkende IT-sector
  • 30 mei 2022
    Leading Lady Jannie Minnema: "Onderwijs, technologie en innovatie is mijn driehoek"
  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn
  • Disclaimer
  • Privacyverklaring
  • Sitemap
© 2022 VHTO. Alle rechten voorbehouden.
URL: https://www.vhto.nl/activiteiten/digivita/workshadowing-in-ict/aanmeldformulier-meisjes/bedankt-voor-uw-aanmelding/
  • Wat doet VHTO
    • In het onderwijs
      • Voor docenten in het basisonderwijs
      • Gender Scans
    • Voor bedrijven
    • Voor meisjes en ouders
  • Activiteiten
    • Beeldenbrekers
      • Beeldenbrekersgastlessen
      • Beeldenbrekersworkshops
      • Aanmelden
    • Dit doe ik
      • Dit Doe Ik Gastlessen
      • Aanmelden school
    • Girls’ Day
      • Over Girls’ Day
        • Girls' Day 2022
          • Girls' Day 2022 in beeld
          • Girls' Day: Bedrijfsbezoeken in beeld
          • Girls' Day 2022 in de media
          • Deelnemers 2022
        • Girls' Day 2021
          • Girls' Day 2021 in de media
          • Girls' Day: Online bedrijfsbezoeken in beeld
          • Escape Room van Suzanne
          • Girls' Day voor dochters medewerkers Alliander
      • Aanmelden school Girls' Day 2023
      • Aanmelden bedrijf 2023
      • Toolkit
      • FAQs
      • Girls’ Day in English
    • DigiVita
      • Over DigiVita
      • DigiVita Code Events
        • Wat is een DigiVita Code Event?
        • Ik blijf op de hoogte!
      • Programmeerkamp voor meisjes
        • Foto's DigiVita Zomerkamp 2021
      • Workshadowing in ICT
        • Aanmeldformulier meisjes
        • Aanmeldformulier scholen
        • Aanmeldformulier bedrijven
      • Leer programmeren
        • Makey Makey
      • Filmpjes
        • Vanessa, Hoogleraar Sociale Robotica
        • Lisanne, Adviseur Apps en Devices
        • Annemarie, System Sales Engineer
        • Monica, Virtual Systems Engineer
        • Rifca, Interaction designer
        • Nathalie, Testmanager
    • Computer Science Certificate
      • Over Computer Science Certificate
      • Lesmateriaal
        • Module 1: Nederlands
        • Module 2: Kunst
        • Module 3: Geschiedenis
      • Genderinclusief programmeren
      • Ervaringen leerlingen
      • Ervaringen leraren en experts
      • Gastlessen door rolmodellen & extra activiteiten
        • Gastlessen door rolmodellen
        • Events voor meisjes & buddies
        • Speeddates & workshadowing
    • Design (Y)our Future
      • Over Design (Y)our Future
      • Foto's
      • Nieuws
      • Design (Y)our Future Events
      • Inspiratie voor mbo-scholen
      • Ouders/verzorgers
    • Meer meisjes in mbo Techniek
      • Over meisjes in MBO Techniek
        • Stuurgroep en ambassadeursnetwerk
        • Foto's 'Meer meisjes in mbo Techniek'
          • Inloggen
        • Beter Behouden
          • Voorbereiding
          • Lesgeven
          • Studievoortgang bewaken
          • Keuzebegeleiding
          • Stagebegeleiding
          • Beroepsoriëntatie
        • Kennisconferentie ‘Meer meisjes in mbo Techniek’
          • Terugblik kennisconferentie 'meer meisjes in mbo Techniek'
          • Foto's Kennisconferentie
    • Spiegelbeeld
      • Over Spiegelbeeld
        • Veelgestelde vragen
      • Aanmeldformulier Spiegelbeeld
    • Archief
      • Meet Women Start UP
        • Over Meet Women Start UP
        • Meet Ups voor meisjes en studentes
          • Fotoverslag Meet Up Metis Montessori
        • Meet vrouwelijke Tech-ondernemers in beeld
      • Smart City Challenges for Girls
      • DeepDivers.ai
        • Over DeepDivers.ai
        • Workshops voor meisjes
          • Foto's Lancering DeepDivers.ai
        • Mentoring Circles AI
        • Over Qualcomm
      • DigiLeerKracht
        • Over DigiLeerKracht
        • Ervaringen DigiLeerKracht
        • Foto's en Facts
        • Ontwikkelgroep
        • Aanmelden DigiLeerKracht
        • Oefenmateriaal en links
        • Lancering DigiLeerKracht
      • Talentenkijker
        • Over Talentenkijker
        • Inhoud van de lessenserie
          • Beschrijving van de lessenserie
          • Bezoek beroepsbeoefenaar
          • Instructiefilm Talentenkijker
          • Ouderbetrokkenheid
          • Bedrijfsbezoek
        • Praktische opdracht (les 5) in de lessenserie
        • Informatie voor beroepsbeoefenaars
        • Talentenkijker digitaal
          • Inhoud Talentenkijkermap PDF
      • Vet Technisch Zomerkamp
        • Foto's
          • Dag 1
          • Dag 2
          • Dag 3
          • Dag 4
          • Dag 5
      • Let’s close the Digital Gender Gap
        • Toolbox
        • Foto's
        • Conference information in English
  • Kennis
    • Cijfers
      • Cijfers vmbo
      • Cijfers havo/vwo
      • Cijfers mbo
      • Cijfers hbo
      • Cijfers wo
      • Cijfers internationaal
      • Cijfers arbeidsmarkt
    • Onderzoek
      • De 10 inzichten in gender en STEM
      • Attitudemeting W&T
      • Vroege stereotypering
      • Rapport Trendanalyse
      • 6 oorzaken voor weinig meisjes en vrouwen in STEM
    • Publicaties VHTO
      • Voorlichtingsmateriaal
      • Behouden van vrouwen in bèta, techniek en IT
      • De juiste keuze wat kunt u doen?
      • Girlsday Magazine
      • De 10 inzichten in gender en STEM
    • Internationale samenwerking
    • Network Gender & STEM
      • About
        • Patron
        • Initiators
      • Members
      • Conference 2022
        • Keynote Speakers 2022
        • Call for proposals
      • Past Conferences
        • Conference 2020/2021
          • Keynote Speakers 2020/2021
          • Feature Panelists 2020/2021
        • Conference 2018
          • Keynotes Speakers 2018
        • Conference 2016
          • Keynotes Speakers 2016
        • Conference 2014
          • Keynotes Speakers 2014
        • Conference 2012
          • Keynotes Speakers 2012
      • Research
      • Contact
  • Nieuws
    • Laatste nieuws
    • Alle artikelen
    • Nieuwsbrief
      • Aanmelden nieuwsbrief
      • Afmelden nieuwsbrief
    • Agenda
      • Archief
  • Over VHTO
    • Missie en visie
    • Medewerkers
      • Sahar Yadegari
      • Floor Vink
      • Marije Kauffman
      • Rahel de Vriend
      • Rian van Heur
      • Ruby Broekman
      • Tess Schoneveld
      • Anke ter Huurne
      • Anna de Been
      • Marlieke Blankendaal
      • Rosie Zheng
      • Vivien van Veldhuizen
    • Bestuur en raad van toezicht
      • Sahar Yadegari
      • Dr. Astrid Zuurbier
      • Iris Berkhout MA
      • Dr. Robert van der Drift
      • Louise Out van Staveren BBA
    • Leading Ladies
      • Victoria Bunyard MSc.
      • Prof. dr. Vanessa Evers
      • Kristel Groenenboom MSc
      • Prof. dr. Lynda Hardman
      • Prof. dr. Patricia Lago
      • Drs. Jannie Minnema
      • Prof. ir. Elphi Nelissen
      • Petra Oldengarm MSc
      • Ing. Mirjam van Olst
      • Drs. Marleen Verhaag
      • Drs. ir. Mirjam Verhoeven
    • Werken bij VHTO
    • Werk.en.de Toekomst
      • Publicaties
      • Over Werk.en.de Toekomst
    • Steun VHTO
  • Contact
  • English
    • About VHTO
      • Mission and Vision
      • Current situation in the Netherlands
    • Activities and Projects
      • Girls and women in IT: DigiVita
      • Gender Scan
      • Mentoring Circles™ and transition to the labor market
      • Projects in secondary education
      • Girlsday
      • Role model database: Mirror Image
      • Image and video database: This is what I do in STEM
    • International Networks
    • Research, facts & figures